En sjukt mysig helg...

Den här helgen har vart som godis för själen. Härligt.

I fredags var jag först på öppna förskolan med barnen sedan körde vi hem till Emmy och hennes underbara barn och man. Där lekte vi runt som barn på julafton i deras hus och i deras underbara trädgård. Deras hus är ett gammalt dagis med massa våningar och fräcka vrår och skrymslen (Ja jag blev lite kär i huset), deras trädgård var inhängnad och fylld med roligheter för barnen. Vi käkade god mat och när krille slutade jobbet åkte jag och hämtade honom på torp. sen blev det ytterligare lite gott käk och vi satt ute i det goa varma vädret med alla barn lekandes runt om oss. Vi åkte först kl 21 ungefär och då satt vi fortfarande ute och det var huuur gott som helst. Tack emmy med flera för den dagen!!!!

På lördagen hade jag sovmorgon och låg i sängen ända till kl 12 GAHHH va skööönt!!! På eftermiddagen kom Eddie, och även Caroline, Johan och deras hund Gizmo. Jag hade bakat en misslyckad kladdkaka (haha jag glömde att bröa formen haha) och krille drog i gång grillen. Vi ringde Mathilda och Karin så de kom också upp med mat och deras barn i högsta hugg =) Gabriel blev överlycklig som fick lek kompisar.

Vi satt ute och tjöta och drack lite smått o gott ända in på natten. Huuur mysigt som helst och så roligt har vi inte haft på länge. Vilka roliga kompisar vi har!!!!

Idag drog jag hem till Mathilda där även Oliver, Karin och Simon var. Det blev lite frukost och lek för grabbarna.

Senare idag kommer Sabina Martin och sebastian över på lite grillning och lek.

Behövs det ens sägas att JAG ÄLSKAR VÅR & SOMMAR!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0