Håller jag på att bli blind?

Börjar faktiskt bli lite orolig för det faktum att jag håller på att bli blind på ena ögat. Har nu behandlats för min åkomma i 5 dgr och inte en uns av förbättring har det blivit. Jag ringde ögonmottagningen idag för att fråga om det inte var meningen att det skulle börja kännas bättre nu. Men det gör det inte, snarare är musklerna runt ögonen så välanvända av all kisning m.m så det  känns bara BLÄÄÄÄ.. Skulle egentligen vart där på onsdag för återkontroll men får bli imorgon istället eftersom jag fick en akut tid.

När mitt öga blir bättre och jag orkar/kan läsa vad jag skriver ordentligt skall jag skriva om möhippan som var i helgen =)

Hehe märkte ni jag gjorde nyss en Cliffhanger =)

Kram på er... Bjuder på en framtida bild på mig =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0