En lista

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
-Åh vad jag är törstig. Tungan känns som ett torrt ritpapper,sa Bamse

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Min soffa

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Hockey

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
19:16 klockan var 19:19

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Krilles ljud från telefonen när han knappar in ett sms, samt tv:n

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Var ute på Urust idag hemma hos Turbo och gick runt och kollade på deras fina hus

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Kollade runt lite på facebook

8. Vad har du på dig?
Bruna manchester jeans och ett svart linne.

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Kommer faktiskt inte ihåg, men jag kommer ihåg att jag drömde något. Frågan är bara vad! =)

10. När skrattade du senast?
När Gabriel sprang runt alldlees nyss med sina leksaksvapen och hölster och lekte cowboy

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Bilder på våra barn blandannat

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Jag såg nått i spegeln förut, började spontant skrika och sprang därifrån.

13. Vilken var den senaste film du såg?
En djävulsk romans 2&3

14. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag kan eldkonster, det ni. har visserligen inte prövat på en massa år men jag kan=)

15. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Jag skulle vilja att alla fick förmågan att göra sig själva lyckliga.

16. Tycker du om att dansa?
Hellre än bra

17. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Jag ser mig själv och Krille på en strand i Thailand vid vårt lilla beach hus =)





Kommentarer
Postat av: Mathilda

Denna Lista snor jag av dig..:) kram

2010-09-19 @ 21:30:38
URL: http://mathildahanssen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0