In i dimman...

Jahopp in i dimman för första gången av fem idag... Det är ju trots allt fredag....

Nä så knäpp är jag inte, men nästan. Jag har fått en ögonsalva som gör mig blind & den skall jag klena på 5 ggr om dagen, WTF.

Jag har nämligen lyckats att få en alvarlig infektion/inflammation samt sår i ögat och jag ser knappt nått alls. Läkarn skällde ut mig för att jag inte sökt tidigare och tre läkare har kollat på det och de vågar ändå inte säga orsaken till hundra %. Nu får jag behandling i form av ögondroppar 3ggr dagligen samt ögonsalva 5  ggr dagligen. Den ena mot infektion med kortison i den andra mot virus.

Jag hoppas verkligen att synnedsättningen blir bättre för som det är nu så ser jag inte ens texten på tvn, och efter jag tatt i salvan ser jag absolut inte vad det står på datorn. Jag sitter för tillfället och kollar med mitt friska öga...


Skall till ögonläkarn igen på torsdag och hoppas verkligen att de har posetiva besked att ge mig.

Mvh Hannah eller skal vi kalla mig cyklopen?

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

gu va jobbigt :( hoppas de går åt rätt håll

2010-08-20 @ 18:30:21
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0