Bajs & skitögon!!!

Idag var jag hos läkaren med ögat för tredje gången, det gick inte så bra. Läkaren kollade och kunde säga att inflammationen är över så allt det sjuka ät borta. Men eftersom det bildats ett ärr så har jag nu 60% nedsatt syn på vänster öga, och han trodde inte att det skulle bli så mkt bättre. Jag hoppas fortfarande på att salvan som jag använder gör att det blir sämre för jag upplever synen bättre då jag inte tagit salvan på ett par timmar, men gisssar på att experterna vet vad de talar om.

Känns inte så kul att vara 24 år och ha såpass dålig syn. Men bara att gräva ner sig för att återkomma starkare SOM VANLIGT.. börjar bli less på att allt jäklas. Den här sommaren har gått i ohälsans tecken...Suck



Den rolliga nyheten handlar faktiskt om bajs...



GABRIEL HAR BAJSAT PÅ POTTAN =) Min duktige kille. Älskar dig...

Kommentarer
Postat av: Sandra Lindholm

Jaa ni har verkligen haft motgångar så det räcker nu!! PUSSSSSSS <3

2010-09-03 @ 20:50:34
URL: http://sunkiissed.blogg.se/
Postat av: Matilda

fy vad jobbigt :( hoppas verkligen att läkarna har fel och att det blir bättre när du slutar med salvan!



Vad bra att det går framåt med pottan för Gabriel!

kram

2010-09-06 @ 07:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0