2010 not so good so far.

Ne, 2010 har inte vart det bästa året!!! Långt ifrån.

Många olyckor har hänt. Inom loppet av bara några veckor har 4 unga människor dött i stenugnsund och på Orust, 1 ligger fortfarande och kämpar för sitt liv. Jag förstår inte varför olyckor skall behöva hända.

Detta året förlorade en vän till mig sitt barn, innan hon ens fick träffa henne i livet. Det smärtar mig så.

En annan vän förlorade nyss sin pappa i en hemsk olycka.

En bekant förlorade även hon sin pappa hastigt i sjukdom.

Ett barn mördades.

Vad har hänt med världen i år. Varför sker allt detta? Allt är så nära mig.

Allt detta har påverkat mig i år, det har tyngt mig. Jag har försökt att inte tänka på det, inte låta det tynga ned mig. Men det har det gjort. Jag känner mig orolig för att livet är så bräckligt, jag vet ju det, men det smärtar så.

Detta året har dessutom gått i ohälsans tecken. Vår familj har fått många tråkiga besked, vissa riktigt allvarliga, vissa allvarliga men som sedan tagits tillbaka, många vilseledda, men framförallt många skrämmande.

Det är så mkt som jag skulle vilja skriva om här men som jag inte kan, känslor som springer runt i hjärnan på mig. Stör mig, gör mig illamående. Det tynger mig så. Ibland skulle jag bara vilja skrika... Högt, kraftfullt, ett hjärtskärande skrik som gör att allt det jobbiga förvinner. Men det hjälper ju inte.

I slutändan blir det säkert bra med vår hälsa, jag hoppas så på det.

Snart så får alla tragiska olyckor sluta ske.

Så snälla Ta hand om er, var föriktiga, livet är så bräckligt.













Kommentarer
Postat av: Sandra Lindholm - Tvilling Mamma

Älskar dig Hannah <3

2010-09-10 @ 13:52:57
URL: http://sunkiissed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0