Telefontid med Läkaren om en vecka..

Pratade med barnmottagningen idag ang Alexanders allergi provsvar. Sköterskan tyckte att det var en god idé att läkaren ringer upp mig på måndag. Som hon sa så hade läkaren säkert redan tänkt hinna med det på måndag efter sin semester då provsvaren var så oväntade och negativa.

Jag blir tokig av tanken att inte veta hur känslig han är, enligt proverna är han ju superkänslig. Men i ett års tid så har han ju klarat diverse smulor som han fått i sig. Tycker nästan att han blivit sämre sedan han började med medicinen mot kräkningarna. Kanske är det så att han nu inte längre får upp de små smulorna som han tidigare lyckades kräka upp utav de han inte tålde. Men vad vet jag, jag blir inte klok på det.

Han har iaf inte kräkt knappt någonting sedan han blev medicinerad. Så det känns toppen =). Dessutom skall han börja med mat på fredag då han ätit Nexium i 2 veckor, men tror jag väntar tills jag pratat med läkaren. Feg som jag är..

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0