En riktigt rolig kväll... Upplevelse-present till Sandra och Harrys..

Dagen D (dagen för Sandras födelsedagsfest)  tillbringades med min Mickan och Alvin, var så längesedan vi träffades då de tillfälligt flyttat till Stenungsund p.ga av stamrenovering (e det bara jag som tänker direkt på "Kvarteret skatan" när jag hör stambyte?). Det blev en promenad till affären och Taccos. Mums.

Mickan körde upp mig till Sandra vid 4 tiden och jag lekte partyfixare hemma hos Sandra när jag gick lös med ballonger och serpentiner. Men min snuskiga fantasi slutade det hela med en fin penis på utsidan vid dörrn i form av två rosa ballonger som "bollar" och en lång röd/rosa balloong smidigt placerad i mitten av "bollarna". Ja ni kan ju tänka er själva!!

Sedan bev det till att sno allt Sandras smink, ne nu överdrev ja nog. Jag använde ca 0,02 procent av Sandras smink då denna människa har mer smink än Kicks lager. Snygg blev jag :).

Gästerna började ramla in runt sex, halv sju och sedan var partyt igång.

Det blev presentöppning och hon fick sååå många fina presenter (orkar inte skriva upp de här då jag har så kasst minne att jag antagligen hade glömt hälften iallafall) och efter lite teasing berättade jag för festdeltagarna (läs: de underbara söta rosa tjejjerna) att det blir -SEXPARTY-. Så en kvart senare dukades där upp stora , små, rosa, svarta, hudfärgade, vibrerande, glittrande, snurrande, kittlande, jag kan fortsätta i evigheter så väljer att sluta där.

Responsen var enorm och tjejjerna verkade tycka detta var jätte roligt, okej jag erkänner är lite stolt över min upplevelse-present.

Efter detta var det dax för att åka ner till Harrys (Tack Sannes pappa för skjutsen) där det partades vilt.

Tyvärr låg kameran hemma i lådan utan mig!!!! Så jag kommer sno lite bilder från festdeltagarna...Kommer med dem senare. Ni vill inte missa bilderna!!!!

kram på er


och Jakob, alltid lika kul att ses(och det var jättekul att höra att du läser min blogg), vad sägs om en fika nån dag vore trevligt att träffas inångång när vi är nyktra också haha




Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

d va en galen kväll <3

2010-04-18 @ 22:11:14
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Jakob

Absolut! Hade varit jätte roligt. 0762-775237 där har du mitt nummer hör av dig så kan vi bestämma en dag =)

2010-04-22 @ 08:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0