Gå med den här gruppen!!!!

Ni som läser min blogg vet ju att jag ofta skriver om öppna förskolan. Om hur trevligt det är där, hur många kontakter jag knytit (eller heter det knutit?).

Nu e det samma visa som förra året där det snackas om att lägga ner två öppna förskolor i stan. Vi greppar halmstårn lite i frävg och jag har nu bildat en grupp på Facebook där man kan gå med. Vet inte syftet med att den finns där men med tillräckligt många medlemmar antar jag att man kan få till en schysst protest lista eller så kasnke det hjälper att vi bara finns där samlade och enade mot dessa jäcla nedskärningar.

Kom igen nu och gå med här för allas skull. För vad vore livet utan öppna förskolan?

Gå med HÄR

kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0