Lokal kändis!!! eller ja lite iallafall!!!

Idag var man med i Bohusläningen, lite mer försitktigt än en viss gumma som kom med värsta mittupplagan och första sida för några veckor sedan läs här.

Jag valde en mer diskret linje, en liten notis med bild på mig där jag ser allt annat än bra ut där jag förespråkar för den öppna förskolan i staden. Kanske kommer notisen in på bohuslaningen.se imorgon isåfall lägger jag in länken då. Annars KÖP BOHUSLÄNINGEN!!!

För övrigt så har dagen spenderats på just öppna förskolan, Mathilda följde med mig så vi tog oss en morgonpromenad ner. Efter öf tog vi en sväng på stan. Lika nice som vanligt..

Nu blir det mys med pojkarna innan pappa kommer hem

kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0