Öppna förskolan för hela slanten...

Idag har jag vart på öppna förskolan i Herrestad. På förmiddagen var det 1-6 år och på eftermiddagen var det tvilling träff och Sandra fjäskade med mig som lite resurs =). Mathilda hämtade Gabriel från dagis så han fick leka med Oliver tills jag kom hem 2 timmar senare, han hade haft jätte roligt.

Det är lika mysigt på öppna förskolan i Herrestad som vanligt, sångstunden slår ju alla rekord och den är rolig tillochmed för de vuxna. Den första gruppen slutade kl 12  så jag hade en timme på mig innan tvillinggruppen började. Den spenderades med Alexander sovandes i sjalen på Ö&B. Hittade lite billiga schampoo m.m

Sedan mötte jag upp Sandra vid bussen och vi gick till tvillinggruppen. Det var jätte mysigt. Där var också Emmy och hennes underbara barn. Super trevligt. Vi bestämmde att vi skall dejta hemma hos mig nästa torsdag, mys!!!

Sedan blev det pannkakor med familjen, Mathilda och Oliver. GÖTT!!!

Nu blir det snart Greys anathomy... ////Trodde jag, blev fuskbyggarna istället...


Over and out...

Här slänger jag in en gammal underbar bild på Sandras tvillingar...

Kommentarer
Postat av: moa

Mysig blogg!

Lust att följa varandraa? :)

2010-04-21 @ 21:26:04
URL: http://moathemoses.blogg.se/
Postat av: Emmy

Det var supertrevligt idag. Kul att träffa er igen efter den långa sjukhustiden. Ser fram emot torsdag nästa vecka.

Jag tänker på Gabriel på måndag. Jag har ju själv opererat bort polyperna så han och jag har ett djupare samförstånd ;)

2010-04-21 @ 21:43:50
URL: http://mirakeltvillingar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0