Röjjning pågår!!!

Idag är det ovanvåningen som skall få sig en körare (hmm kan man säga så? antagligen inte, ehh skit samma). Jag har redan börjat med att flytta ut Alexanders byrå till hans rum och börjat rensa bland för små kläder, jag har vikt ihop tvätten och möblerat om i Gabriels rum.

Ungefär där mitt i kaoset ringer Sandra och frågar om hon och hennes mamma får komma förbi och fixa lite musik till festen på lördag. Självklart, svarade jag så super glad över lite intelligenta livsformer i mitt hus :) Vi satt o tjötade lite och fixade musiken. Härligt att träffa Sandra har saknat henne juh :)

Nu sitter jag och väntar på att Alexander skall vakna så jagkan röjja färdigt allt det som av någon konstig anledning har hamnat på golvet...

Jag och Mathilda var ju kreativa häromdagen förresten här är före och efter bild på linnet som mathilda sydde =)


Före

(ni kan ju tänka er hur klänningen ser ut utan gravidmage!)

Efter



Tack Mathilda =)

Själv var jag kreativ med lite mössor



Som vanligt är det Mathilda som står för fotandet, men när jag får en Iphone skall jag också bli duktigare!!!!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Ja vi har verkligen varit kreavtiva :) är glad att du tyckte om den...själv är jag supernöjd. Mer pyssel åt folket. Hahaha :)

2010-04-14 @ 14:41:09
URL: http://[email protected]
Postat av: Sandra-TvillingMamma

Åhh mycket bättre blogg du har nu :D



Och ja, jag har saknat dig med gummsigum <3

2010-04-15 @ 07:16:29
URL: http://sunkiissed.blogg.se/
Postat av: mamma

Hoppas att det snart blir bra med barnen så ni kan få det lite lugnare omkring er Kram mamma <3

2010-04-30 @ 18:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0