Tre av fyra sjuka. Nu e jag less!!!

Nä nu är jag faktiskt förbannat trött på det här!!! Som jag skrev igår så var Gabriel hos läkaren och han har halsfluss, samma som mig. Krille kände sig lite nojjig och tyckte att även han kände sig lite knepig i halsen. Väl nere på närakuten igår ikväll fick även han dommen.
Halsfluss.
Tydligen verkar detta vara nån speciell halsfluss (vad vet jag) för på alla tre har läkaren sagt
- Oj oj oj det där var illa. Eller snarare
Min och gabbes läkare
- Oj oj oj det såg ila ut de dära [danskt uttal] och Krilles läkare
- Oj oj oj halsen farlig däää [indiskt uttal]



Vill bara spy på all sjukdomar, nä så skall jag väll inte säga för då får vi väl magsjuka också...GRR


Kommentarer
Postat av: Fia & Lucas

Krya på er!!!

2010-04-13 @ 10:19:42
URL: http://aije.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Era stackare, men vi får snart hoppas på att ni blir friska och krya. Återstår väll att se om jag oxå får det, men tvivlar på det, borde ju fått det vid det här laget. Kram

2010-04-13 @ 14:34:48
URL: http://mathildahanssen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0