Gabriel har kissat på pottan... =)

Idag har Gabriel ÄNTLIGEN kissat på pottan...  Underbart, då kanske det släpper nu.... Han var så lycklig när han kissat på pottan och han fick en glass för att fira... Kolla in den här glade killen =)



Själv mår jag inte helt hundra idag,  jag antar att det bara är lite för mkt nytt i min hjärna och lite underliggande nervositet som ligger bakom illamåendet.. GAhh jobbigt är det iaf.. Nu har jag jobbat tisdag kväll, onsdag kväll, idag på dagen och kommer jobba imorgon på dagen. Vanligt vis jobbar man bara en kväll +dagen efter i sträck så det bli mer än vanligt nu för att jag går brevid.

På måndag till tisdag gör jag mitt första ensamma dygn, spännand men lite nervöst =)

Nu skall jag lägga mig lite till på soffan.

Btw nu har krille semester = lyx, just nu massakerar han väggen nere i källaren, nästa projekt nämligen...

kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0