I augusti hoppas vi på att Alex kan börja med mat!!! & jag skall testa nytt jobb =)

Idag har vi vart hos doktorn med Alexander han har 3 problem, Reflux, Kronisk förstoppning och komjölksallergi, han ahr ju även förkylningsastma men inget som stör honom just nu. Planen ser ut som så att han skall sköta magen varannan dag med hjälp av movicol och lavemang i 2 veckor fram tills patchtestet som är 12-15 juli, efter det kommer han att få äta nexium i 2 veckor (mot sura uppstötningar) efter det bör katarren(refluxen kan amn säga) vara läkt och han skall kunna börja med mat. YEAHHH, hoppas bara att detta funkar nu, men det förutsätter vi tillsvidare.

Igår var jag och kollade på ett nytt jobb =) Det är ett hem för psykiskt sjuka, detta var jätte intressant så jag skall jobba där nu i Juli samt att jag kommer att provjobba där (dvs ta tjänstledighet från mitt andra jobb) from 1 september till 1 mars under tiden jag jobbar där skall jag bestämma vilket jobb jag vill ha.. JAG VILL HA, fattar ni, jag kommer (om jag sköter mig såklart) få bestämma hurvida jag vill jobba där eller på mitt gamla jobb. Har aldrig förr haft nått val vart jag skall jobba utan att man fått ta det man får.

Altt går så bra just nu. Det är sommar och fint väder, Alexander är under utredning, Krille går på semster imorgon och jag skall få jobba med något nytt, något som jag kan tro passar perfekt för mig. Och ännu bättre, man jobbar dygn där vilket betyder att jag kommer att jobba ca 7 dygn per månad, vilket resulterar i mer tid med barnen!!! Underbart!!!

Snart skall jag dessutom på Pink konserten!!! 23 Juli så nu börjar nerräkningen =)



NIIIIIIIICE!!!






Kommentarer
Postat av: evelina korn

bra det låter!!!!! håller tummarna!



pink e bäst varit på henne hon e helt underbar live!!!!!!!!!!!!!!!

2010-07-01 @ 17:10:01
Postat av: Caroline

Jobbigt för lilleman...hoppas han blir bättre snart.

Vi ska också på PINK i sommar, längtar!



Kram från grannen

carro

2010-07-01 @ 17:30:17
Postat av: Sandra Lindholm - Tvilling Mamma

Skönt att höra att allt går bra <3

2010-07-01 @ 18:39:27
URL: http://sunkiissed.blogg.se/
Postat av: Embla

Fett nice :)

Kram

2010-07-01 @ 19:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0