Jävla uppförsbacke...

Jag har tidigare pratat om vår uppförsbacke, att ständigt behöva gå i motvind uppför en tung backe. Så har mitt/vårt liv alltid varit. Jag trodde jag var ute och gick på plan mark nu, ovanför backen, men så är inte fallet.

Det var som att få en käftsmäll, stenhård, det ringde i öronen, och marken bara drogs under mina fötter. Jag skall inte klaga egentligen för det finns så mkt värre saker här i världen. Men idag är jag bitter, arg och så ledsen.

Allergitestet som Alexander nu har gjort visade inte vad jag ville eller hade trott eller ens anat. Det visade på allergi på Vete, Havre, Råg, Mjölk och Sojja. Vad finns det för honom att äta sedan? Är det ens ett tillförlitligt prov? Allergiläkaren var osäker men sa att han skall vara utan dessa födoämnen p,ga av de kraftiga reaktionerna. Jag förväntade mig att hon skulle titta på ryggen på honom där provet utfärts och le och berätta: Det är ingen allergi, möjligtvis lite på mjölk men det kommer han bli fri från snart!!!, men istället sa hon: Jag serstarka reaktioner på allt som vi testat idag, men även på testprovet och de rutorna som vart tomma. Jag kan inget annat säga än att han skall äta hel allergifritt. Sedan pratade vi lite kring det, hjärtat dunkade och jag ville bara skrika och gråta. Det får fan räcka nu...!!!

Har även fått reda på ytterligare en jättejobbig sak, som jag inte kan gå in på här.

Det är helt enkelt för mkt för mig just nu. Men det är lugnt jag bryter ihop idag för att komma igen imorn som vanligt.

Kvällen skall spenderas med tjejkompisarna, sorry tjejjer men ni får höra hela historien och en och annan tår kanske kommer men det får ni leva med. Jag vet att ni finns där för mig såsom jag finns för er. Är så glad att jag fått träffa er.

Ni vet vilka ni är...

Kommentarer
Postat av: Mia

Min stora son har allergi mot Mjölk, soja, ägg, och alla veteslag. Men jag måste säga det att jag trodde aldrig att det fanns så mycket variation som det finns i dagens läge, Har fått massa recept på bröd utan alla veteslag gjort på mjölmix "som det heter" Och massa mer. :) . Du får gärna skriva om du vill ha recept osv :) . Mvh Mia.

2010-08-11 @ 19:40:11
URL: http://ung2barnsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0