Mysig kväll på orust med pojkarna, synd bara att Gabbe blev sjuk..

Igår var jag lite gräsänka då Krille drog ut med grannen på partaj, visste först inte vad jag skulle hitta på. Som en räddande ängel ringer Caroline och frågar vad vi skall göra. Färden gick mot Orust illa kvickt (de befanns sig i hennes mammas hus då de är på semster) så fort krille kom innanför dörren stack jag och pojkarna..

Påvägen dit åkte jag till affären, krånglade ut båda barnen och gick och handlade. Det tråkiga i kråksången var att jag kom på när jag var på Orust att hela matpåsen stod i en kundvagn på Sparas parkering FAAAAAN..

Kvällen blev helt lysande med lite vin och cider (ja jag är som en fjortis och blandar) och pojkarna skötte sig bra. Gabriel blev väldigt trött på kvällen och somnade nästan i chipsskålen för att sedan lägga sig på golvet. Jag frågade honom om han ville sova och han svarade- JAG VILL SOVA!!! svaret var rätt tydligt =)

Jag tyckte att han var lite varm när jag sov brevid honom på natten men tänkte inte så mkt på det då det var jätte varmt i rummet. Men på morgonen var han inte i form och efter en stunds tv tittande såg jag hur ögonen var igen kletade och han kändes som en eldkammin. Dagens planer på Göksäter och sedan åka hem och bada med hans kompis Måns gick i kras. Väl hemma hade han 39,7, stackarn... Ögoninflammation har han också min lilla älskling.

Varför kan inte sjukdomarna komma när det regnar åtminstonde =)

kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0