Man blir ju alldeles rörd =)

Postat av: mamma

hej Hannah kul att följa ditt liv på bloggen. Men jag kan inte förstå varför du gör grimarser så att du ska likna en utvecklingstörd ; Du föddes äntligen fick vi en liten Prinsessa en välskapt baby 3200 gr och 48 cm lång Vi var mycket stolta föräldrar din far hadde ett alldeles unikt förhållande han kallade di sparvöga och sjung för dig ismyg vi var en mycke lycklig familj . Glöm inte bort att ni alla syskon är födda i kärlek Jag älskar mina barn ock det kommer jag alltid att göraDu är så vacker Hannah tvivla aldrig på det du är min prinsessa och kommer alltid att vara det kram mamma,

2010-06-07 @ 14:09:44

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Denna kommentar har min söta mamma lyckats skriva ihop=) Blir så glad, att hon läser, att hon bryr sig, att hon visar att hon finns. Tack mamma, jag älskar dig med.


Kommentarer
Postat av: Embla

Vad fint skrivet av din mamma.

Önskar att min kunde vara lite mer sån, än inte alls.



Kram Embla

2010-06-07 @ 23:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0