Allt om ingenting

Idag har jag gjort Öppna förskolan på Kungstorget osäkert. Jag Gabbe-bus & Alex-bus drog med räcerbilen dit och spenderade en mycket trevlig förmiddag där ihop med Mickan & Alvin som också kom dit. Där träffade vi Emmy med man och twins, och vi bestämde oss för att komma & hälsa på på fredag. Det skall bli jättekul, förhoppningsvis får vi med Sandra också. Niiice.

Efter Öppna förskolan blev det Donken med Mickan & Alvin, och sedan lite promenad runt om i affärerna, med en skrikig 3 åring, GREAT, hmm NOT!!!

Sedan blev det bara lite städ och mat här hemma tills min lyx-tid infann sig vid 19,30, då drog jag ner och solade solarium ÅHHH va skönt...

Ha det bäst allihopa

Kraaaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0