En trevlig helg men OMG vad har hänt med Barnen?

Ja den här helgen har vart ,ysig men extremt jobbig.

I fredags hade jag och Krille lite myskväll med Talang och jordnötter =)

I lördags kröp det i mig och jag behövde komma iväg så jag och grabbarna drog till mormor och moster. Tyvärr så har mina barn förvandlats till små monster en som är högt och lågt överallt, och en som kommit in i en trots period utan dess like. Så jag fick inte bara ett eller två psykbryt hos mamma, FÖRLÅT MAMMA. Men ibland blir det lite för mkt, vi har ju som ni säket läst haft en tuff period med massa olika sjukor, jag har mkt i huvudet osm det är och det späds på med att barnen inte alls vart på sitt vanliga glada humör. Men men man är ju inte mer än människa.

På kvällen när Gabriel äntligen somnade (Tack Catrin som fick honom att somna till slut vid 21,15 tiden) så drog jag upp till Dina, där de var tjejkväll. Fick lite gott käk och fick träffat Jonna från förr och lite annat roligt folk. Älskade Camilla var ju där också. Efter en timme eller nått kände jag att jag var tvungen att åka hem ifall om barnen kommer vakna tidigt morgonen därpå (Catrin hade kollen på barnen medans de sov).

Som jag gissade började dagen okristligt tidigt vid 5 tiden och cirkusen var igång igen. Åkte hem redan vid 9,30. Väl hemma drog vi upp till emaus en stund och sedan blev det lite bad för barnen och senare drog jag och Alex hem till en kompis Sofie där jag klunka i mig massa gott kaffe.

Fick reda på en rolig sak i helgen: Nämligen att min mamma är inne ofta och läser, det värmer i hjärtat att mamma som knappt kan sätta på en dator har lärt sig såpass bra (jag ni kan ju undra vem som lärde henne) att hon orkar sig in på bloggen realtivt ofta. För mammas skull tar jag bort ordkontrollen (mamma: du vet det där som du har svårt att se när du skall kommentera).

Tack mamma för att du bryr dig, och följer oss här i Uddevalla. PUSS, ps Hälsa Catrin så gott också, att trots mitt dåliga humör var det jätteroligt att träffa henne!!!


Här kommer lite bilder!!! (det är klickisa så tryck bara på dem för att få dem större)

Krille har en ny tatuering, jättesnygg tycker jag!!!

Gabriel valde mellan fredagsmys och leksak, doktor it is...

underbaera barn!!!

Fredagsmys med älskling ♥

Barnen somnade gott påväg hem till mormor...

kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0