Hannah har snyggat te sig =)

Idag åkte sminket och snygga kläderna på det vankades nämligen bilbesikting!!! Helt i onödan visade det sig, det var nämligen en bilbesiktingsKVINNA som tog hand om min bil. Men den belv godkänd iaf och det är det viktigaste. Det var ju trots allt efterkontroll och  svärfar hade skött sin del väl (Tack Mats för reperationerna).

Känns så härligt har verkligem hittat min look. Den frisyren jag har nu fullkomligt älskar jag. Som tur är så är det en kompis tiill mig som klipper mig så man vet att det blir lika bra varje gång (Tack Caroline). Senast fixade hon även ögonbryn och småhår i panna och babyhår, AJ SOM SATAN va ont det gjorde men måste säga att jag är en smula imponerad för hon gjorde det mest med hjälp av en sytråd. Låter lite knepigt men det funkade jätte bra, men jag är ju en klenvinge så jag tyckte det hela var ren tortyr men det blev sååå bra när det blev klart.


Det har jag ju glömt att berätta. Alexander ställde sig själv för första gången i lördags då var han 9½ månad.



Här är lite pics från lite allt möjligt...










Kraaaam på er

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

sötfisarna :D

2010-05-21 @ 09:55:18
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0