Trevlig helg med scrapbooking, vin och dop.

Den här helgen har vart trevlig. I fredags satt jag och Mathilda och scrapbookade ihop lite fina kort, igår kom Caroline och Johan hem till oss  så då blev det middag och lite gott vin och två groggar. Idag blev det dop för söte lille Nils. Och nu är jag helt slut hahaha.

Det där med scrapbooking är verkligen roligt, att få vara kreativ ovh framförallt att inte vara kreativ själv. Då hade jag aldrig orkat sitta med något sådant. Nu är det ju  dessutom så att det är Mathilda som har de tusentals scrappbooking grejjerna, hihi, får ta och köpa lite schyssta papper och lite annat till henne =)... Korten vi gjorde blev riktigt bra tyckte jag. Tack för hjälpen Mathilda.

Som sagt så var Caroline och Johan hemma i går och vi bjöd på köttkorv opotatis och vit sås, haha det var Krille som bestämmde maten, men det gick hem och vi åt massor.  Efter det blev det lite tjöt och vin/grogg/öl i soffan vi kollade dessutom på "The Hangover" senare in på små timmarna lärde (läs:försökte lära mig) mig att bugga. Jag var nästan duktig faktiskt =) Tack för en trevlig kväll.

Idag var vi på dop. Det var ett jätte fint dop, dessvärre en ganska lång gudstjänst. Men det var jättefint och jag fick på uppdrag av Jonas (pappan till killen som skulle döpas) springa runt och leka papparazzi med värsting kameran, btw JAG VILL HAAAAA  EN SÅN!!!!!

Efter gudtjänsten blev det en massa gott att käka och barnen lekte som aldrig förr. Det var ett väldigt barnanpassat ställe med hur mkt leksaker som helst + rutchkana och grejjer.

Efter detta har jag legat pall på soffan. Helt död, så är det när man dum som man e druckit gott på kvällen =)

Nu skall jag slagga lite till på soffan för att starta en ny vecka imorn.

Btw Alexander har haft feber nu på eftermiddagen, dock väldigt lite men är det feber imorgon med så blir det barnmottagningen med en garanterad öroninflammation. Hoppas jag slipper.
Alex bus badar





Brorsan har lånat babyskyddet


Gabriel leker i sanden


mitt första scrapbookade kort =)

Kommentarer
Postat av: Embla

Låter som en toppen helg :)

Jätte fina bilder på barnen. Kram

2010-05-03 @ 17:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0