Omtumlande... Åsså bjuds det på en dikt!!!

Mitt liv är just nu omtumlande.. Det händer mycket i mitt liv just nu vissa mycket jobbiga saker, vissa bättre. Vet inte riktigt vad jag skall skriva

kluddar ihop en liten dikt istället .. (ja ni märker snart att jag inte är någon diktare hehe)

"Känslor högt och lågt, överallt.
En berg o dalbana av svängningar som jag inte själv kan förstå eller ha kontroll över.
Svar för svåra för att förstå, utmaningar man själv inte vill ha.
Jobbiga tankar om framtiden,- men ljuset finns där ändå. Nog skall det väl bli bra ändå, tillslut-

Verkligheten är något man får tampas med, slåss med för att snart godhjärtat besegra.
Den blir vad man gör den till, och inte tänker jag bli besegrad för det här. Aldrig i livet.
Gud om han finns har valt att bitchslappa mig men jag tittar honom rakt in i ögonen & säger VIK HÄDAN!!!
Här är jag och jag tänker leva mitt liv med glädje trots allt. TROTS ALLT!!!"


Bjuder på en bild från förr, kände att den passade =)

Kommentarer
Postat av: clara

tänker på dig jättemycket hannah, hoppas hoppas allt går bra för er... jag får komma till ua snart igen, eller ni hit, för lite mer vin och cheeseballs :)

PUSS och den fetaste kramen någonsiiiiiin!!

2010-07-21 @ 09:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0